Shop Mobile More Submit  Join Login
Gordon's OLD refrence sheet by fqs Gordon's OLD refrence sheet by fqs
NEW REF HERE
Add a Comment:
 
:iconkaiyaru:
Kaiyaru Featured By Owner Jan 5, 2013  Hobbyist Traditional Artist
wtf he looks UHmazing ;u;
ahh, such a simple and so awesome design D:<

... may I try drawing him please? ;u;
Reply
:iconfqs:
fqs Featured By Owner Jan 5, 2013
yeah of course you can!
Reply
:iconkaiyaru:
Kaiyaru Featured By Owner Jan 5, 2013  Hobbyist Traditional Artist
yay!
Reply
:iconwincestable:
wincestable Featured By Owner Dec 21, 2012
your characters arre so
ctue
halp
Reply
:iconfqs:
fqs Featured By Owner Dec 21, 2012
stop being so nice it hruts
Reply
:iconwincestable:
wincestable Featured By Owner Dec 21, 2012
i can't it's a disorder or some shit
im compelled to go through your gallery ok youR ART IM
Reply
:iconfqs:
fqs Featured By Owner Dec 21, 2012
im

i feel like a famous person
Reply
:iconwincestable:
wincestable Featured By Owner Dec 21, 2012
you're faMOUS i know it
your gallery even smells famous lbh
Reply
:iconfqs:
fqs Featured By Owner Dec 21, 2012
omg no
youre gonna make me blush and thats gay
Reply
:iconwincestable:
wincestable Featured By Owner Dec 21, 2012
[sniff]
no i think that's watermelon
Reply
:iconfqs:
fqs Featured By Owner Dec 21, 2012
wow
Reply
(1 Reply)
:iconcrissykatt:
CrissyKatt Featured By Owner Dec 2, 2012  Hobbyist Digital Artist
oomfg fucker du meg i ręva du la meg C.A.T.C greine omg
Reply
:iconfqs:
fqs Featured By Owner Dec 2, 2012
hhhh ja ofc
vi er et legit band
Reply
:iconkezra:
Kezra Featured By Owner Dec 2, 2012  Hobbyist Artisan Crafter
cyooooootie
love the ear change
Reply
:iconfqs:
fqs Featured By Owner Dec 2, 2012
thanks!
Reply
:iconacid-spit:
acid-spit Featured By Owner Dec 2, 2012
This is so good it hurts.
I need to figure out my fursona.

u lucky punk.
Reply
:iconfqs:
fqs Featured By Owner Dec 2, 2012
thank u

hehe suck it
Reply
:icondeerghost:
deerghost Featured By Owner Dec 1, 2012  Student General Artist
cutie

has to be one of my fav characters on this site
Reply
:iconfqs:
fqs Featured By Owner Dec 1, 2012
thank you so much<3
so awesome to hear that
Reply
:iconnuzze:
nuzze Featured By Owner Dec 1, 2012
gooooordon bby
Reply
:iconmanders-amp:
Manders-AmP Featured By Owner Dec 1, 2012  Hobbyist General Artist
Long ears now?
Reply
:iconfqs:
fqs Featured By Owner Dec 1, 2012
yep
Reply
:iconmanders-amp:
Manders-AmP Featured By Owner Dec 1, 2012  Hobbyist General Artist
Okie Dokie Lokie
Reply
:iconhodeskalle:
hodeskalle Featured By Owner Dec 1, 2012
nice navn ;3
i lyk this ref a lot
Reply
:iconfqs:
fqs Featured By Owner Dec 1, 2012
takk pus
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 1014 × 751




Details

Submitted on
December 1, 2012
Image Size
334 KB
Resolution
1014×751
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,375
Favourites
82 (who?)
Comments
28
Downloads
8
×