Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
December 1, 2012
Image Size
334 KB
Resolution
1014×751
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,025 (1 today)
Favourites
78 (who?)
Comments
28
Downloads
8
×
Gordon's OLD refrence sheet by fqs Gordon's OLD refrence sheet by fqs
NEW REF HERE
Add a Comment:
 
:iconkaiyaru:
Kaiyaru Jan 5, 2013  Hobbyist Traditional Artist
wtf he looks UHmazing ;u;
ahh, such a simple and so awesome design D:<

... may I try drawing him please? ;u;
Reply
:iconfqs:
yeah of course you can!
Reply
:iconkaiyaru:
Kaiyaru Jan 5, 2013  Hobbyist Traditional Artist
yay!
Reply
:iconwincestable:
your characters arre so
ctue
halp
Reply
:iconfqs:
stop being so nice it hruts
Reply
:iconwincestable:
i can't it's a disorder or some shit
im compelled to go through your gallery ok youR ART IM
Reply
:iconfqs:
im

i feel like a famous person
Reply
:iconwincestable:
you're faMOUS i know it
your gallery even smells famous lbh
Reply
:iconfqs:
omg no
youre gonna make me blush and thats gay
Reply
:iconwincestable:
[sniff]
no i think that's watermelon
Reply
Add a Comment: