Shop Mobile More Submit  Join Login
ref for ??? by fqs ref for ??? by fqs
un-finished ref
i'm too lazy to finish it gfeshegdfjk

ANYONE GOT NAME SUGGESTIONS? preferably something that starts with O or R. what about Orion that's cool
*hodeskalle helped me design him btw ;)
Add a Comment:
 
:iconyarnedfox:
YarnedFox Featured By Owner Mar 19, 2013  Hobbyist Traditional Artist
that is the cutest thing ever omfgudeniun like how do you even.
Reply
:iconpeterquill:
peterquill Featured By Owner Feb 18, 2013
OH MY GOSH THIS IS SUCH A CUTE DESIGN WHAT A CUTE CHARACTER!!! i love love love the cute corner ones and i love the anatomy and the lines waaah
Reply
:iconfqs:
fqs Featured By Owner Feb 18, 2013
awww tysm ;v;
Reply
:iconpeterquill:
peterquill Featured By Owner Feb 18, 2013
oh my gosh no problem! ♥
Reply
:iconvcr-wolfe:
VCR-WOLFE Featured By Owner Feb 6, 2013   Filmographer
aLSO if I did overread into the character too much then just tell me since I don't wanna wrong-impression this any further than I already may have eheughuge.
Reply
:iconvcr-wolfe:
VCR-WOLFE Featured By Owner Feb 6, 2013   Filmographer
S'kind of odd placement for the scars on the feral form? I mean I know it's a more fantastical representation of an animal but mammals like felines and canines have their teats aligned in rows along the lower belly.

iDEK GOMEN I'M OVERTHINKING THAT TOO MUCH AHH it just seems. Odd to have breast reduction scarring on a feral animal when they wouldn't even have had the breasts in the first place?

Huh.

aNYWAYS UHM I'M GUNNA TRY TO FIX THIS COMMENT in saying that I really love the colors and markings. Nice and mellow yellow and not too overbearing at all.
Reply
:iconfqs:
fqs Featured By Owner Feb 6, 2013
It's just a scar haha. I never said the scar was from surgery.
idk i just wanted a scar there to represent something I GUESS. and yeah you overread heh.
but thanks! I don't mind 'critique' like this, I know it's not a realistic scar but I just wanted it there. who knows maybe he was attacked by a monkey with a knife out in the wild
Reply
:iconvcr-wolfe:
VCR-WOLFE Featured By Owner Feb 6, 2013   Filmographer
Okay hhhah thanks for stopping me there!

Monkeys with knives sound horrifying though good God.
Reply
:iconfqs:
fqs Featured By Owner Feb 6, 2013
yeah gdi i hate monkeys
Reply
:iconbunlimia:
bunlimia Featured By Owner Feb 5, 2013  Hobbyist Digital Artist
ur style is so cute o my fuck
name him charles
Reply
:iconfqs:
fqs Featured By Owner Feb 5, 2013
gosh thanks
i think i already have a character named charles woops
Reply
:iconbunlimia:
bunlimia Featured By Owner Feb 5, 2013  Hobbyist Digital Artist
how many chars do you have
Reply
:iconfqs:
fqs Featured By Owner Feb 5, 2013
a billion
Reply
:iconbunlimia:
bunlimia Featured By Owner Feb 5, 2013  Hobbyist Digital Artist
you should draw em more
Reply
:iconfqs:
fqs Featured By Owner Feb 5, 2013
yeah i should
Reply
:iconraw:
raw Featured By Owner Feb 5, 2013
hes rly cute i love ??? im going to make an oc with just the name "?" now

but ok i love this guy the yellOOOOWWWWW!!!
Reply
:iconfqs:
fqs Featured By Owner Feb 5, 2013
aw thanks<3
haha sweet
Reply
:iconfledglings:
fledglings Featured By Owner Feb 5, 2013  Hobbyist Digital Artist
Sooo cute!
Rylie? Order, Oliver, Ollie, Risket, Ray, Omni, etc. xD

Sorry, I suck at names ;;ooooo;;
Reply
:iconfqs:
fqs Featured By Owner Feb 5, 2013
thanks!
and ty for the suggestions<3
Reply
:iconjazzicorn:
Jazzicorn Featured By Owner Feb 5, 2013
omfg what a cutie holy crap
Reply
:iconfqs:
fqs Featured By Owner Feb 5, 2013
thanks hehe
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 1158 × 714




Details

Submitted on
February 5, 2013
Image Size
407 KB
Resolution
1158×714
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
442
Favourites
54 (who?)
Comments
21
Downloads
6
×